fbpx

Cafeneaua cu Joburi este pentru tine, dacă ești:

Manager HR

Director HR

Director General

Proprietar de Afacere

și dacă vrei să:

economisești timp și bani

interacționezi direct cu acele persoane interesate pentru a afla mult mai repede dacă sunt “cei aleși”

ai alături o echipă de recrutare experimentată care să eficientizeze tot procesul si care să filtreze candidații cu ajutorul sistemului S.A.R.E.C.

gasești mult mai rapid angajații potriviți pentru ofertele tale de joburi

ai alături o echipă care să contacteze candidații eligibili pentru a-i invita la eveniment pentru întâlnire

să ai vizibilitate în cadrul evenimentului printr-o masa pozitionată strategic

Iată o mică parte din companiile care au participat la edițiile anterioare Cafeneaua cu Job-uri:

Companiile care recrutează la Cafeneaua cu Joburi au în medie, 35 de întâlniri cu oameni valoroși, disponibili și care dețin competențele necesare pentru a dezvolta afacerea.

Iar întâlnirea este într-un cadru relaxat, la cafea și costă muuuult mai puțin.

Iată ce spun reprezentanții câtorva firme care au
recrutat la Cafeneaua cu Joburi:

Care sunt orașele în care organizăm evenimente?

Oraș

Locație

Dată

SuceavaIulius Mall22 februarie 2020 – 10:00-18:00
BotoșaniHotel Rapsodia  23 aprilie 2020 – 10:00-17:00
Iași Hotel Unirea 24 aprilie 2020 – 10:00-17:00
Piatra Neamț Hotel Central Plaza 21 februarie 2020 – 10:00-17:00
Bacău Hotel Decebal 14 februarie 2020 – 10:00-17:00
Focșani Hotel Unirea11 martie 2020 – 10:00-17:00
Buzău Hotel Pietroasa 26 martie 2020 – 10:00-17:00
Brăila Hotel Belvedere 12 martie 2020 – 11:00-17:00
Galați Salon ELITE Potcoava de Aur 13 martie 2020 – 10:00-17:00
București Hotel Minerva 03-04 aprilie 2020 – 10:00-17:00
Constanța în curând 27 martie 2020 – 10:00-17:00
Ploiești Hotel Prahova Plaza 28 februarie 2020 – 10:00-17:00
Pitești Hotel Ramada 02 aprilie 2020 – 10:00-17:00
Craiova Hotel Ramada 01 aprilie 2020 – 10:00-17:00
Brașov ITC (International Trade Center) 27 februarie 2020 – 10:00-17:00

Cu alte cuvinte, Cafeneaua cu Joburi creează un context de întâlnire între angajatori și candidați, în care discuțiile concrete să se desfășoare într-un cadru mai puțin formal, propice colaborării… Mai exact, la o cafea.

Da. Este o criză acută de forță de muncă! Și oamenii potriviți se găsesc din ce în ce mai greu.

Resimțim asta în munca de recrutare zi de zi. Este subiect de dezbatere în media și societate.

Recrutarea unui angajat bun durează uneori luni de zile, iar costurile sunt din ce în ce mai mari!

Da. Este o criză acută de forță de muncă! Și oamenii potriviți se găsesc din ce în ce mai greu.

Resimțim asta în munca de recrutare zi de zi. Este subiect de dezbatere în media și societate.

Recrutarea unui angajat bun durează uneori luni de zile, iar costurile sunt din ce în ce mai mari!

Un ALTFEL de eveniment de recrutare, în care te poți întâlni cu viitorii angajați la o cafea, într-un cadru relaxant, pentru o perspectivă mai bună!

Este mai mult decât un târg cu locuri de muncă. Am recreat un mediu plăcut, propice discuțiilor și cunoașterii față în față.

Cafea sau ceai la discreție, relaxare, mese la care să ne putem cunoaște viitorii angajați și, cel mai important: suportul oferit de către recrutorii ECIM.

Fiecare persoană beneficiază de consiliere și orientare, pentru a ajunge la masa potrivită. Un proces plăcut dar eficient în care HR-ul discută cu oamenii cât mai aproape de profilul ideal.

Un ALTFEL de eveniment de recrutare, în care te poți întâlni cu viitorii angajați la o cafea, într-un cadru relaxant, pentru o perspectivă mai bună!

Este mai mult decât un târg cu locuri de muncă. Am recreat un mediu plăcut, propice discuțiilor și cunoașterii față în față.

Cafea sau ceai la discreție, relaxare, mese la care să ne putem cunoaște viitorii angajați și, cel mai important: suportul oferit de către recrutorii ECIM.

Fiecare persoană beneficiază de consiliere și orientare, pentru a ajunge la masa potrivită. Un proces plăcut dar eficient în care HR-ul discută cu oamenii cât mai aproape de profilul ideal.

Te gândești că un astfel de eveniment
nu este eficient?

Chiar și noi am fost surprinși

13 ediții în doar 10 luni de la idee

Peste 100 de companii care au ales să servească o cafea cu viitorii angajați

Peste 10 000 de persoane care au participat la eveniment

Aproape 1000 de angajări finalizate în urma întâlnirilor de la Cafenea

Pentru desfășurarea evenimentelor am avut și avem sprijinul partenerilor:

Rezervarea unei mese la Cafeneaua cu Joburi înseamnă o investiție. Cât?

Cât un anunț de recrutare Premium pe o platformă online.

Doar că la eveniment vei interacționa în mod direct cu acei candidați care sunt potriviți pentru ofertele tale de joburi. Mai mult decât atât, la Cafeneaua cu Joburi nu vei avea în față doar un CV (care, știm și noi, poate fi destul de irelevant) ci omul, atitudinea și aptitudinea.

Rezervarea unei mese la Cafeneaua cu Joburi înseamnă o investiție. Cât?

Cât un anunț de recrutare Premium pe o platformă online.

Doar că la eveniment vei interacționa în mod direct cu acei candidați care sunt potriviți pentru ofertele tale de joburi. Mai mult decât atât, la Cafeneaua cu Joburi nu vei avea în față doar un CV (care, știm și noi, poate fi destul de irelevant) ci omul, atitudinea și aptitudinea.

Cât ai plăti pentru o întâlnire care poate să-ți aducă o cifră de afaceri mai mare? Sau un profit dublu?


50 euro? 100 euro? 1000 euro? Sau câteva mii de euro?


Companiile care recrutează la Cafeneaua cu Joburi au în medie, 35 de întâlniri cu oameni valoroși, disponibili și care dețin competențele necesare pentru a dezvolta afacerea.

Iar întâlnirea este într-un cadru relaxat, la cafea și costă muuuult mai puțin.

Cât ai plăti pentru o întâlnire care poate să-ți aducă o cifră de afaceri mai mare? Sau un profit dublu?


50 euro? 100 euro? 1000 euro? Sau câteva mii de euro?


Companiile care recrutează la Cafeneaua cu Joburi au în medie, 35 de întâlniri cu oameni valoroși, disponibili și care dețin competențele necesare pentru a dezvolta afacerea.

Iar întâlnirea este într-un cadru relaxat, la cafea și costă muuuult mai puțin.

Iată care sunt opțiunile de rezervare:

1. Pachet REZERVAT

– Masă rezervată pentru întâlniri – cu tot cu scaune 🙂
– Cafea sau Ceai la discreție pentru toți musafirii.
– Spațiu adițional pentru promovarea companiei.
– Acces la Separeul HR-iștilor: networking & workshop.
– O amintire de luat la birou 🙂

2. Pachet REZERVAT și PROMOVAT

– Cafea sau ceai la discreție pentru toți musafirii.
– Spațiu adițional pentru promovarea companiei.
– Acces la Separeul HR-iștilor: networking & workshop.
– O amintire de luat la birou 🙂
– Echipa Cafenelei realizează un spot video pentru promovarea prezenței la eveniment.
– Share-uim video-ul pe Facebook, LinkedIn și Instagram.
– Realizăm o reclamă plătită pe Facebook & Instagram pentru a crește vizibilitatea companiei (reclama va fi țintită către publicul cel mai interesat de joburile oferite).

REZERVAT V.I.P

– Agenția de recrutare ECIM – organizatorii evenimentului realizează o campanie de recrutare special pentru unul dintre posturile disponibile în companie.
– Filtrăm candidații interesați cu ajutorul sistemului de recrutare S.A.R.E.C.
– Contactăm candidații eligibili și îi invităm la Cafenea pentru întâlnire.
– Pregătim serii de întâlniri între HR și candidați.
-Masa rezervată de compania ta va fi într-o zonă de maximă vizibilitate în Cafeneaua cu Joburi. Toți musafirii te vor vedea…
– Echipa de PR a Cafenelei construiește un articol pe care îl publicăm în presa locală.
– Articolul va fi postat pe blogul site-ului cafeneauacujoburi.ro.
– Echipa Cafenelei realizează un spot video pentru promovarea prezenței la eveniment.
– Share-uim video-ul pe Facebook, LinkedIn și Instagram.
– Facem o reclamă plătită pe Facebook & Instagram pentru a crește vizibilitatea companiei (reclama va fi țintită către publicul cel mai interesat de joburile oferite).
– Ne ocupăm de realizarea unui interviu ( în scris sau video) în care un reprezentant al companiei va povesti despre companie, istorie, cum sunt tratați angajații, care sunt principiile politicii interne în Resurse Umane, de ce să lucreze oamenii la în compania ta, care sunt beneficiile angajaților… Într-un cuvânt despre BRANDUL DE ANGAJATOR.
– Interviul va fi postat pe site-ul cafeneauacujoburi.ro și distribuit în Social Media.
– Cafea sau Ceai la discreție pentru toți musafirii.
– Spațiu lângă masă pentru promovarea companiei.
– Acces la Separeul HR-iștilor: networking & workshop.
– O amintire de luat la birou 🙂

Varianta CUSTOM

Mix & Match și alege varianta care se potrivește cel mai bine companiei tale!
Pachetul tău personalizat pentru o recrutare eficientă și o experiență valoroasă de recrutare!

De ce să rezervi o masă la Cafeneaua cu Job-uri?

Singurul eveniment de recrutare în care angajatorii și candidații se întâlnesc RELAXAT, la o cafea.

Modalitatea eficientă de investiție în Brandul de Angajator

Context de interacțiune și networking cu HR-ii din alte companii.

Promovare în cadrul campaniei de awareness a evenimentului, în media online și offline, social media și activări offline.

(4,5 stele) primite pentru ORGANIZARE de la firmele participante.

MENIUL evenimentului este preparat cu grijă de specialiștii în recrutare ECIM.

Vrei și tu să recrutezi eficient în evenimentul care ia amploare în România?

Lasă-ne datele tale și te contactăm pentru a-ți prezenta beneficiile reale ale evenimentului și cum poate să ajute compania ta să găsească angajații potriviți.

(fără nicio obligație ulterioară)

Garantăm că informațiile tale sunt în siguranță și nu le vom divulga nimănui.

Cafeneaua cu Joburi – Toate drepturile rezervate | Politica confidentialitate | Politica cookies | A.N.P.C. | S.O.L.