– Agenția de recrutare ECIM – organizatorii evenimentului realizează o campanie de recrutare special pentru unul dintre posturile disponibile în companie.
– Filtrăm candidații interesați cu ajutorul sistemului de recrutare S.A.R.E.C.
– Contactăm candidații eligibili și îi invităm la Cafenea pentru întâlnire.
– Pregătim serii de întâlniri între HR și candidați.
-Masa rezervată de compania ta va fi într-o zonă de maximă vizibilitate în Cafeneaua cu Joburi. Toți musafirii te vor vedea…
– Echipa de PR a Cafenelei construiește un articol pe care îl publicăm în presa locală.
– Articolul va fi postat pe blogul site-ului cafeneauacujoburi.ro.
– Echipa Cafenelei realizează un spot video pentru promovarea prezenței la eveniment.
– Share-uim video-ul pe Facebook, LinkedIn și Instagram.
– Facem o reclamă plătită pe Facebook & Instagram pentru a crește vizibilitatea companiei (reclama va fi țintită către publicul cel mai interesat de joburile oferite).
– Ne ocupăm de realizarea unui interviu ( în scris sau video) în care un reprezentant al companiei va povesti despre companie, istorie, cum sunt tratați angajații, care sunt principiile politicii interne în Resurse Umane, de ce să lucreze oamenii la în compania ta, care sunt beneficiile angajaților… Într-un cuvânt despre BRANDUL DE ANGAJATOR.
– Interviul va fi postat pe site-ul cafeneauacujoburi.ro și distribuit în Social Media.
– Cafea sau Ceai la discreție pentru toți musafirii.
– Spațiu lângă masă pentru promovarea companiei.
– Acces la Separeul HR-iștilor: networking & workshop.
– O amintire de luat la birou 🙂