[vc_row css_animation=”” row_type=”row” use_row_as_full_screen_section=”no” type=”full_width” angled_section=”no” text_align=”left” background_image_as_pattern=”without_pattern”][vc_column][vc_column_text]

De ce un job bine plătit și sigur nu este suficient pentru cei din generația Y (Millenials)? De ce au reputația de a fi “job hoppers”?

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

Poate pentru că suficient nu înseamnă și potrivit.

Spre deosebire de Generația X care căuta stabilitate și siguranță, millenials caută oportunități de învățare și creștere profesională.

Ancorați într-o lume digitală, crescuți cu oportunitățile oferite de tehnologie și o viziune de ansamblu asupra lumii, fără prea multe bariere, creierul acestora este mult mai flexibil. De aceea implicarea și investiția emoțională într-un loc de muncă este mult mai mică.

[/vc_column_text][vc_column_text]

Dar angajatorii caută oameni care să “engage”, să devină atașați de companie și job pentru a putea rămâne cât mai mult. Investiția într-un talent nou înseamnă resurse ale companiei, iar aceste resurse sunt irosite dacă talentul pleacă după șase luni.

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

Dar cum obții implicare din partea millenials? Cum îi fidelizezi?

[/vc_column_text][vc_empty_space][vc_column_text]

În primul rând printr-un mediu de lucru în care să domine corectitudinea și șansele egale. Odată ce pot să își proiecteze viitorul alături de companie, vor fi mult mai dispuși să investească și ei în ea.

Feedbackul și comunicarea sunt extrem de importante. Nu mai e suficient ca șeful să fie o entitate temută și opacă care coboară din când în când din birou. Întâlnirile săptămânale în care se oferă feedback și se comunică real pe baza proiectelor, cresc rata de “engagement” și duc la performanțe mai bune.

Nu în ultimul rând, angajatul are nevoie să fie implicat într-o relație cu firma, să cunoască brandul, valorile și să fie în acord cu ele. Fie că e vorba de politica de responsabilitate sociale, de programe de voluntariat, de misiune și obiective, acestea nu îi sunt indiferente.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]